HSE - Hungarian Sniper Elite Clan Official Homepage
Menü
 
<[HSE]> Clan Tagok
 
II. Világháború - Történelem
 
Cheat Only
 
Medal of Honor
 
MoH Modding Tutorial
 
Call of Duty
 
Brothers in Arms
 
Battlefield
 
UberSoldier
 
S.T.A.L.K.E.R.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Szavazás
MoH Szavazás
Melyik Medal of Honor tetszik a legjobban?

Allied Assault
Spearhead
Breakthrough
Pacific Assault
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Medal of Honor Airbone
Medal of Honor Airbone



Szerintem senki nem hitte 1999 végén, hogy a már akkor is öregecskedő Playstation egyik legemlékezetesebb játéka egy FPS lesz. Azt meg pláne nem, hogy ez az FPS a második világháborúban fog játszódni. Mindenesetre tény, hogy a Medal of Honor (és az egy évvel későbbi folytatás, az Underground) igen szép hírnévre tett szert a konzol tulajdonosai között, és 2002 óta már minden egyéb masinán meghódította a képernyőket. A legújabb dobás azonban úgy tűnik, elfeledteti velünk a néha nem túl jó Pacific Assault-ot, és végre igazi klasszikus születik majd.

A végtelen háború

A Pacific Assault távoli, csendes-óceáni hadszínterei után az EA fejlesztői jobbnak látták, ha visszatérnek a gyökerekhez. Csatározásaink helyszíne tehát ismét az öreg kontinens lesz, és mint azt a cím sugallja, egy ejtőernyős osztag tagjaként fogunk harcolni a náci elnyomás ellen. Méghozzá nem is akármelyik osztagban, hanem a legendás 82-es egységben. A játék ugyanolyan kidolgozott történettel és karakterekkel jelentkezik, mint a PA. Főszereplőnk neve Boyd Travers, aki az 50 dollárral több zsoldért jelentkezik az ejtőernyősök közé, és választatik be a híres-hírhedt hadosztályba. 1943-ban kezdődik a játék, amikor is a Husky hadművelet során Szicíliába dobnak le bennünket, több ezer másik társunkkal együtt. Ez is lesz az első küldetés. Talán nem tűnik soknak a beígért hat misszió, ezek mérete és összetettsége meghaladja majd a korábban látottakat. A lista egyébként a következő: Husky hadművelet (már említett Szicília, 1943. július 9.), Avalanche hadművelet (szintén Olaszország, 1943. szeptember 13.), Detroit hadművelet (Normandia, 1944. június 5.), Market Garden (Nijmegen, Hollandia, 1944. szeptember 17.), Autumn Mist (Liége, Belgium, 1944. december 18.). Unatkozni tehát biztosan nem fogunk.


Újdonság, 60 évvel ez előttről

Korábban a MOH játékokat (csak úgy, mint a Call of Duty szériát) sok támadás érte a scriptelt játékmenet és az újrajátszhatóság totális hiánya miatt. Nem volt választásunk, mikor, hol hatoljunk be az adott épületbe, nem volt ráhatásunk a körülöttünk lévő világra, és az összes ellenség minden egyes visszatöltéskor szakasztott ugyanonnan tört életünkre, mint korábban. Nos, kérem, ezennel ez másként lesz! Mivel egy ejtőernyőst személyesítünk meg, Az ugrásunk sikere nagyban befolyásolja majd a játék további menetét. Az egész procedúra ugyanis szabadon játszható, mi több, véletlenszerű lesz. Ha túl vagyunk az eligazításon, tisztába lettünk a csapat tagjainak találkozási pontjával, jöhet maga, a tényleges ugrás, ami viszont nem olyan egyszerű dolog. A gép ki van szolgáltatva a természet, valamint az ellenséges erők szeszélyeinek, és emiatt minden egyes ugrásunk másként zajlik le majd. Elsőre lehet, hogy minden rendben megy. A szél nem fújja arrébb a repülőt, a helyszín tiszta, és a találkozási pontra is időben odaérünk. Ám ha meghaltunk, és újratöltjük a küldetést, elképzelhető, hogy a gépet az ugrás előtt találat éri. Ilyenkor nincs mit tenni, ugrani kell, nem számít, hol vagyunk. Lehet, hogy pont egy német géppuskafészek mögött érünk földet, és a bozótosban bujkálva kell biztosítanunk a terepet, sőt, még egy háztetőn és fán is kiköthetünk. A találkapont meg ki tudja, milye messze van még…


A haditechnika csodája

Jogos kérdés, hogy mindez hogy valósul majd meg. Erre a válasz a technológiában rejlik. A játéktér ugyanis hatalmas lesz, sokkal nagyobb, mint eddig bármikor. Ha hihetünk az előzetes pletykáknak, akkor crysis-i méretekben kell gondolkodnunk. Így aztán valóban megeshet, hogy nem oda kerülünk, ahova szerettünk volna, és ilyenkor a sorozat védjegyének számító iránytűnk fog segíteni célpontunk meghatározásában. Mivel viszont a terep túl nagy ahhoz, hogy gyalog bejárjuk, elköthetünk majd bármilyen járművet, sőt, az utánpótlásként ledobott tankok és dzsipek közül is válogathatunk. Egyes missziók alatt több száz ilyet dobnak le (!), így ezeket csak fel kell kutatni, és már kezdődhet is a móka. A hatalmas méretek velejárója még, hogy ezúttal nem lesznek láthatatlan falak a pályák szélén. Ha látunk valahol egy nagy fát, vagy épületet, akkor biztosak lehetünk benne, hogy elmehetünk oda, magunk is megnézegethetjük.


Szintén emiatt el kellett vetni az eddigi AI rendszert. Mivel a pálya bármely részén földet érhetünk, nem volna sok értelme scriptelt ellenségekkel teleszórni az adott térképet, mert a dolog úgysem jönne ki elég szépen, nem is beszélve arról, hogy a ház mögé elbújtatott egységeket is kiszúrhatnánk a levegőből. Már csak hab a tortán, hogy az előre rögzített terepek miatt a programozóknak nem volt lehetőségük olyan játékpontokat beiktatni, ahol, teszem azt, előözönlik vagy száz német egy pajtából. Ebből következően tehát fix mennyiségű ellenfélre lehet számítani minden egyes küldetés alkalmával! Gondolom, most minden olvasó elkerekedett szemekkel bámul, hogy ez tényleg így lesz-e? Nos, azt nem tudom, de annyi bizonyos, hogy ha igen, akkor minden eddiginél jobb mesterséges intelligenciát kell összeeszkábálni a derék EA-s arcoknak. A játékban minden egyes tereptárgy kap majd egy fedezék-pont mennyiséget. Minél magasabb az adott mennyiség, annál nagyobb az esélye, hogy a német a mögé a valami vetődik be. Látásuk, hallásuk elég pontos és éles lesz, sőt, a fegyvereink hangjára is eltérően reagálnak. Felszerelésük hasonlóan korlátozott lesz, mint a miénk. Végre el lehet felejteni a végtelen lőszerrel machináló überszoldzsöröket!


Habár ez már önmagában hatalmas újdonságnak számít, az EA még elég sok mindent ígér. Lesznek például modolható fegyvereink. A szövetségi oldalon 12 ilyen lőszerszám várható, melyekre a legelvetemültebb helyekről szerezhetünk kiegészítőket. Hol egy fán ragadt hullánál, hol egy németnél, hol pedig egy épületben. Miután felfejlesztettük fegyverünket, arra rá sem lehet majd ismerni.


A háborúkat nem egyedül nyerik

A CoD széria egyik legvonzóbb ereje a multiplayer, így nem csoda, hogy a MOH fejlesztői nem akarnak lemaradni a versenyben, de arra a legmerészebb álmaimban sem mertem gondolni, hogy egy igazán forradalmi ötlettel álljanak elő. Ez egy nem akármilyen kooperatív mód, melyben minden egyes amerikai katonát egy játékos személyesít meg. Ez úgy néz ki, hogy a single player missziók elkezdésekor a játékosok együtt ülnek a repülőn. A kiugrás és az AI ugyanaz lesz, mint a már említett egyjátékos részben, sőt, még a küldetések célja is. Ha valaki meghal, a következő repülőn fog újjászületni. Ennek a módszernek köszönhetően bármikor bekapcsolódhatunk majd egy-egy menetbe, és lehet, hogy akkor már a küzdő csapat a misszió vége felé tart. Szerintem nem kell magyaráznom, hogy a felvázolt ötlet egész egyszerűen őrületes, a legtöbb internetes csatára gyártott játékot maga mögé utasítja. A fejlesztők viszont még küzdenek bizonyos megvalósítási problémákkal… Bízzunk benne, hogy ezek elhárulnak majd!


A világ, és ami mögötte van

Már említettem a technológiát, de azt még nem, hogy mire is épül a dolog. Nos, az EA végre elfelejtette a borzalmas Quake 3 motort, és saját fejlesztéssel sem kísérleteztek. Biztosra mentek, így még a tavaly felvásárolt Renderware engine 4.0-ás verzióját adták a grafikusok és programozók derék kezei közé. Igen, ez bizony annak a Renderware motornak a sokszorosan felülírt utódja, ami anno a GTA sorozatért is felelős volt, így mindenki megbizonyosodhat róla, hogy a nagy területek az engine specialitását képezik. Mindemellett lenyűgöző grafikára lehet számítani. Az még hagyján, hogy a textúrák tű élesek, és a fények minden eddigit felülmúlnak (talán csak az U3 motor versenyezhet velük), de valósághű fizikát és sérülésmodellező rendszert is ültettek bele. Ami viszont még ennél is fontosabb, az a tökéletes animáció. A készítők külön kiemelték a motor e részét, mely eddig még sosem látott mimikát és bonyolult környezet-interrációt tesz lehetővé. Jó kérdés ellenben, hogy ennek mi lesz az ára. Nemrégen bejelentették, hogy a játék nem csak a jövő, de a jelen generáció konzoljain is debütálni fog (Xbox, PS2), ami szerény véleményem szerint nem jó ómen a számítógépes változat számára. Tessék csak a csúf The Godfather-re gondolni… De ne legyen igazam!


Várjuk a háború végét?

Azt nem, de a játék megjelenését igen. Ez valamikor jövőre lesz esedékes, de hogy pontosan mikor, azt csak a jóisten, és az EA fejesgárdája tudja. Abban azonban biztosak lehetünk, hogy érdemes lesz várni rá, hisz az Airborne a sorozat eddigi legjobb részének ígérkezik.

Forrás: Gamekapocs.hu
 
<[HSE]> Server
 
Server Monitors
 
Game Test
 
HUN Project
 
<[HSE]> Cheat Movie
 
Társoldalak
 
Google PageRank
 
Geo Visitors Map
 



 
<[HSE]> Chat
 
Szavazás
Melyik játékmód a kedvenced?

FT
TDM
FFA
OBJ
CTF
CTF/FT
SNIPER ONLY
ONLY RIFLE
ALL WEAPONS
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Naptár
2017. Augusztus
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.