Call of Duty
Végigjátszás
I. kampány
(amerikai)
Főszereplő: Martin közlegény
1. küldetés: Pathfinder
Miután
ledobják egy bajtársadat, és ő rossz
helyen, rossz időben ér földet,
ezért rád hárul a feladat, hogy
elvégezd a dolgát. A feladat nem
bonyolult, csupán a helyére kell tenned egy
,,helymegjelölőt”. Mikor
leérkezel (e feladat helyét egy kis csillag
jelöli az iránytűn)
egyenesen indulj el. Az utadba álló
katonát könnyedén
elintézheted egy
fejlövéssel. Pár másodperc
után megpillantod bajtársad, akitől elcsened
a készüléket, amit majd leteszel.
Utána egy kis bunkerhez érkezel, ahol
2 katona dámázik. Vagy géppisztollyal,
vagy egy gránáttal intézed el
őket. Utána sárgán villog a hely,
ahová leteszed a kis műszert. Nézz
fel, csodaszép látvány, ahogy a
többi katona kiugrik, és földet
ér.
Utána irány a ház, ahol egy kicsit
jelentősebb ellenállásba
ütközöl, de
nem okozhat gondot. Először az MG42-eseket szedd le, majd a
többit. Ha
belépsz a házba, menj balra, majd ha
odaérsz a lépcsőhöz, akkor szedd
le az ott álló németet. Ha
kiérsz az udvarra, akkor először feküdj,
majd a két áldozati bárányt
vágd le, és az ablakban lévőt is szedd
le,
nehogy ő szedjen le téged. Ha tovább
mész ismét egy házba érsz,
ahol a
lépcsőről és szemből is jön kettő ellen
(az ellen szó ellenfelet
jelent). Ha beérsz a következő szobába
egy teherautónyi katona jön,
hogy megöljön. Miután
elintézted őket, ne a teherautó felé
menj, hanem
a másik irányba. Az udvaron már csak
páran várnak, ezeket elintézni
tényleg nem gond. A többiek már
mutatják is, hogy irány a
futóárok.
Küldetés vége.
2. küldetés: Burnville
Miután
kiérünk a
futóárokból, azonnal menjünk
a mező szélére, így nem fog
,,bombatámadás” érni minket.
A mező felénél szedjük le Az
MG42-eseket,
és irány a deszkakerítés.
Szedjük le a bal oldalunkon lévő tankról
(100m) a Géppuskást. Ha leszedtük, akkor
kövessük a többieket. Ők
jóformán elintézik a munka nagy
részét, nekünk igazán akkor
jut szerep,
amikor a templom előtt le kell szednünk 4 katonát.
A többiek már bent
vannak a templomban, a bajtársaink után mi is
bemehetünk, sőt a hátsó
ablaknál ki is mehetünk. Ha
kiérünk, akkor két dolgot
tehetünk:
a) vagy leállunk lövöldözni,
és kb. 2 percig a szkriptelt ellenfeleket
gyilkoljuk, vagy
b) azonnal berontunk a házba (csakis
géppisztollyal) és mielőtt észbe
kapnának, elküldjük őket az
örök vadászmezőkre. Ilyenkor
jönnek a
bajtársak, és megtisztítják
a házat. Nekünk ahhoz az ajtóhoz kell
mennünk, amit ők fedeznek. A szobában az
ajtó közepén lefekszünk,
és
szórjuk az áldást.
Kb. 4-5 német jön, akit
könnyedén leszedünk, amikor ki rontunk a
házból
lesz egy fritz a bal oldalunkon. Miután
megöltük, menjünk a második kis
házhoz. Onnan kiront majd 3 német, ez
után az ablakokból szórják
az
áldást. Nem érdemes leállni
lövöldözni, menjünk a
ház sarkához és
fedezéket találva lőjük le az MG42-est.
Azonnal berontunk a házba és
rákoppintunk a németek fejére, majd be
a másik szobába, és lám
két nagy
50-es SZTK csomag. A ház
kijáratánál lefekszünk,
és 2-3 nácit leszedünk
(természetesen először az MG42-est), majd egy
sírnál fedezéket keresve
két oldalról visszaverjük a
támadásaikat.
Gyerünk be a templomba, a ránk rontó
két nácit leszedjük, majd a jobb
oldalon lévő résből kilőjük a
telepített géppuskásokat.
Kimegyünk a
templomból, majd ahonnan az előbb jöttek a
németek, mi oda berontunk.
Mire odaérünk már talán csak
egy ellen marad, ő is egy erkélyről tör az
életünkre. Bumm. Talált.
Előttünk a légvédelmi tank.
Rátesszük a
bombát, és már ott is vagyunk a
fedezékünkben. Előretörve ismét
egy ház
gangján találjuk magunkat. Azonnal odarohanunk a
másik végére, és ha
elég gyorsak vagyunk, 5-6 nácit is
leszedhetünk, míg e fedezéküket
keresik. Ezután két
választási lehetőségünk van:
Ugyanaz, mint az előző tűzharcnál, néha
rájuk lövünk, amitől igen
látványosan leapad a
muníció, vagy pedig rambózunk. Az
utóbbit
javasolom. Egy teljesen megtöltött
géppisztollyal (MP40, Thompson)
nekirontunk a fedezéküknek, majd pedig a
légvédelmi ágyú
mögött
tisztítjuk meg a terepet, majd áttérve
a másik oldalra találunk egy
mesterlövész automata fegyvert (FG42), amihez
még egy kis muníciót is
lehet találni a környéken. A
bombát telepítjük a
légvédelmi tankra,
majd tovább cammogunk. A két ház
között beérünk egy kis udvarra,
ahonnan ismét egy házba
érünk. Ha beértünk, azonnal
át kell menni a
másik szobába, hogy a nácik le ne
daráljanak.
Miután a fegyverünket
újratöltöttük, kitekintve a
szabadba, csokorba
szedhetjük a kaszáló fritzeket. A
hullarablás csúnya dolog, de jól
jön
a muníció. Ezután a templom fala
mellett irány a telepített
géppuskáig.
Félúton egy kis szobából
kiront egy német, (persze vesztére) akit
lekaszálunk, majd ha tovább megyünk
szemből, is jön egy-kettő. Miután
elértük a telepített
géppuskást, lelőjük, majd a
helyét elfoglalva
ismét kaszálunk. 10 másodperc
múlva elfogynak a fritzek. Odamegyünk, de
a biztonság kedvéért azért
nézzünk körül, majd ha nincs
senki,
telepítjük a bombát, majd
fedezékbe vonulunk. A bomba robban, mi kicsit
odébb megyünk, Foley százados (ő a
parancsnok) pedig összegzi az akciót.
Küldetés vége.
3. küldetés: Dawnville
Ahol
abbahagytuk a pályát, 5
órával később onnan folytatjuk.
Felmarkolunk
egy kis muníciót, és tisztogatunk.
Érdemes a felhúzott fedezékek jobb
oldaláról tüzelni, majd ha
megérkezik az első tank, akkor átmegyünk
a
másik oldalára, és lehasalunk. Ha
templom elől elfogytak a németek,
bemegyünk a templomba, felveszünk egy
páncélöklöt, majd
szembenézünk a
tankkal (ha a tank tetejére célozunk,
könnyebben robban fel, mert ott
vékonyabb a páncél).
Érdemes közel menni, hogy elsőre felrobbanjon. Ha
elintéztük, vissza a templomba, az MG42-sel tartsuk
meg az épületet
(célszerű nem folyamatosan lőni vele, hogy azért
lássuk, hogy mit
lövünk, mert eléggé eltakar
mindent a torkolattűz). Miután megvédtük
az
épületet, aki meg akarja
könnyíteni a dolgát, vegyen fel egy
újabb
páncélöklöt. Aki nem veszi
föl, annak egy kicsit nehezebb dolga lesz,
de nem teljesíthetetlen. Ahol
átjöttünk egy
pályával korábban, most ott
megyünk vissza, a kis ház udvarán.
Útközben lesz egy kis
ellenállás, de
őket hamar jobblétre szenderítjük. Ahogy
kiérünk az udvarról, azonnal
egy fedezékhez érünk, amit megtartunk.
Kicsit könnyebb a dolgunk, ha
átmegyünk a másik oldalra, mert ott
még nincs fedezékük a
németeknek,
így könnyű leszedni őket (aki nem ér
rá, az ismét rambózhat, persze
csak a jobbaknak ajánlom). Miután
megnyertük a tűzharcot, utána
előretörünk, itt csak néhány
áldozati bárány vár, majd
miután
meghaltak, visszamegyünk a tűzharc
helyszínére. Most egy tankkal
harcolunk. Ugye, hogy megérte elhozni a Panzerschrecket! A
tankot
leszedjük, de ha nincs mivel, akkor elfutunk a tank mellett -
ugyanott
megyünk, ahol eddig, csak most van
társaságunk is. Őket lelőjük, majd
mehetünk tovább. A kis
házikóban ismét várnak
minket, vesztünkre. Egy
sprint a templomba, de világcsúcs kell, mert a
tank is idejött, de a
rövidebb úton. Felkapjuk a
páncéltörőt és bumm. Aki
már korábban
lelőtte, ők is ugyan ott átjönnek, de őket
már csak egy kisebb német
csapat várja. Ha elintéztük őket, akkor
irány oda, ahova a csillag
mutat az iránytűn, de csakis a ház és
a kis fal között, és nem a kis
falon túl. Ott vár egy tank, de őket
belülről intézik el bajtársaink.
Ha felrobbant, akkor nincs más hátra, mint előre.
Egyedül ne menjünk a
mezőre, mert akkor minket kaszálnak le. Ha megjött
az erősítés, irány a
mező, majd ugorjunk be egy bokorba, ott nem lőnek ránk
annyira, majd ha
észbekaptunk, megdöntve az előző
világcsúcsot, a
lövészárokba futunk.
Onnan futunk egészen a végéig, de ott
vigyázzunk, mert egy MG42-sel
kell farkas szemet nézni. Ha meghalt, akkor nincs semmi
akadálya, hogy
kijöjjünk onnan. El kell intézni
három mozsárágyús
egységet. Az elsőt
velünk szemben a torony mellett, a másik kettőt
pedig tőlünk balra, az
épület előtt és mögött
találjuk. Ha végeztünk velük,
ragadjunk meg a
géppisztolyunkat, majd beszállás a
Kubelwagonba, és irány a következő
küldetés.
Küldetés vége.
4. küldetés: Car Ride
Arra
megyünk, amerre a kocsi visz, úgyhogy itt nem
tévedhetünk el.
Lövöldözni a magában
álló németekre pazarlás,
csak ott lövöldözzünk,
ahol letérünk az útról,
és ahol találkozunk egy német
konvojjal, persze
és a minket üldöző járművekre.
Az egész akkor kezd érdekessé
válni,
mikor egy tank elállja az utunkat a városban. Ezt
követően a csapat
bemegy a házba, a fogadóbizottságot
kivégezzük, feltöltjük az
életerőt,
majd elhagyjuk az épületet, de nem
visszafelé, a tank irányában, hanem
az elülső kijáraton. Kiérünk a
házból, hárman várnak
ránk, Menjünk a
jobb oldali ház falához, mert onnan
könnyebb leszedni a bal oldali
németet, de ha a jobb oldalról valaki
kitör, inkább vele foglalkozzunk,
és utána csak a bal oldalival. Ha ez
megtörtént menjünk a falnál,
és ha
elérjük a sarkát, akkor az
ellenséget semlegesítjük, majd
irány a fal.
Ott is várnak a németek. Mielőtt előre
nyomulnánk, nézzünk a szemben
lévő ház felső ablakára. Ha
leszedtük az ott álló őrszemet, akkor
még
mielőtt kocsiba szállnánk, az MG42-sel
tisztítsuk meg a környéket, majd
ha a nevünket ordítja az őrmester (Martin),
szálljunk be a kocsiba. Ez
legalább kabrió. Nekünk nincs
más dolgunk, mint a nagyobb csapatokba
beleereszteni egy tárat, a többi már
megy magától.
Küldetés vége.
5. küldetés: Brecourt
Amint
megérkezünk, máris egy mezőn
találjuk magunkat. Egy kis eligazítás,
és
már mehetünk is a dolgunkra. Első
akadályunk a bokrok mögött egy
géppuskafészek lesz, melynek
közepén egy légvédelmi
üteget kell
hatástalanítanunk (ezekkel a pálya
folyamán elég sokszor fogunk
találkozni). Két stratégiát
ajánlok, a kezdőknek, hogy a bokorban,
fekve egyesével levadásszuk a
németeket, természetesen egy Garanddal,
mert azzal elég jól lehet
közelíteni a célra. Aki
bátrabb, az
beronthat, de csak úgy, hogy csak az egyik
oldalán vannak katonák, mert
ha vannak mögöttünk, akkor már
régen rossz. Ilyenkor arra is figyelni
kell, hogy ne is kerülhessen mögénk egy
se. Kétféle módon lehet, vagy,
ha vannak mögöttünk bajtársak,
vagy pedig fal mellé állunk (ezen a
pályán könnyű látni, hogy
honnan jönnek, mert szinte csak
lövészárkokban harcolunk).
Szóval, ha berontunk, csakis géppisztollyal
tegyük. Aki egyesével vadászik az Garand
+ gránátok. Bedobunk
két-három
gránátot, majd aki kifut, levadásszuk.
Elfoglaltuk a
géppuskafészket, a
lövészárokban mehetünk
tovább. Bajtársaink felettébb
udvariasak, kérés nélkül
előre engednek. Hát nem kedvesek? Miután
vesztükre elénk rohannak a német
katonák, elértük az
elágazást a
lövészárokban, majd befordulunk balra,
és leszedjük az ellent. Amióta
mi vagyunk legelöl, azóta csakis guggolva lehet
haladni, mármint annak,
aki életben akar maradni. Ha az elénk
futó ellent leszedtük, fel kéne
venni a tőlünk balra lévő SZTK csomagokat,
és utána két
lehetőségünk
van. Vagy megyünk tovább a
lövészárokban, vagy pedig vissza az
elágazásig, és ott ki lehet menni az
árokból. A kő mögül
érdemes néhány
gránátot szórnunk a
géppuskafészekbe, majd miután
felrobban az első
gránát egy telitáras
géppisztollyal berontunk a németek
közé, és
lekaszáljuk őket. Ha ezt az utat választjuk,
akkor is ugyan oda érünk,
mintha a lövészárokban mentünk
volna. Miután az elöljárónk
időzítette a
robbanószert, mi lefekszünk az ajtó
elé, és megvárjuk, amíg
kirontanak
a német katonák. Miután ez
megtörtént, mi rontunk be, és fogadjuk
az
elénk jövő német
küldöttséget. Nem lesznek túl
diplomatikusak, ezt
előre megmondom. Ha leszedtük őket, irány a
következő szoba. Az utolsó
szobában találunk egy dokumentumot, amit fel kell
vennünk. Aki
megsebesült, az talál egy 50-es SZTK csomagot.
Utána kirontunk ismét a
mezőre. A lövészárokban menjünk
oda a szanitéchez. A dokit előre
szkriptelt módon likvidálják a
fejlesztők a játékból,
ezután pedig
Moody őrmester fogja kimenteni a mezőről a kinnrekedt amcsi
katonát. A
mi dolgunk az őrmester fedezése lesz. Amint
visszaért, közli, hogy ő
itt bevárja az erősítést a
sebesülttel, s nekünk adja a maradék
robbanószert. Innen már mi vesszük
át a feladatát, a
légvédelmi ágyúk
megsemmisítését. Ha megkaptuk a
robbanószert, menjünk tovább a
lövészárkokban, és robbantsuk
fel a légvédelmi ágyút. A
robbanás után
kimászhatunk a
lövészárokból, és
a fűben, a bokrok alatt közel
kúszhatunk a következő
géppuskafészekhez.
Bevételéhez 3-4 gránátot
és
egy Thompsont írnék fel. A
gyógyulás garan(d)tált. Itt
ismét úgy kell
beugrani az árokba, ahogy fent leírtam. (Senki ne
legyen a hátunk
mögött) A németek kiirtása
után nincs más hátra, mint
ismét előre. Nem,
lehet eltéveszteni. Aki elénk jön, annak
annyi, meg egy bambi. Az
elágazásnál vigyázzunk,
mert egy MG42-es vár ránk. Elő a Garanddal,
és
egy jól irányzott lövéssel
leteríthetjük. A lövés
után előre, és az
utolsó előtti ágyút is felrobbantjuk.
Itt végre végérvényesen
kimászhatunk a
lövészárokból. Innen előre
kell törni egészen a pajtáig.
Ide a puskát ajánlanám. Ha a
pajtán sikeresen áthaladtunk, már
nincs
sok vissza. A lerobbant tanknál fedezéket keresve
és találva könnyen
legyőzhetjük az ellent. Miután
végeztünk velük, mehetünk az egy
sarokkal odébb lévő házba. Csoportban
berontunk, majd a válaszfalnál
befordulunk jobbra, majd felmegyünk a lépcsőn. Csak
az emeleten
ütközünk némi
ellenállásba. Az emeleten bemegyünk a
szomszédos szobába,
de a dokumentumokkal kicsit később foglalkozunk. Előbb
vegyük fel a
szoba végében
elkülönített SZTK csomagokat, majd csak
utána a
dokumentumokat, és nem fordítva. Ha
felvettük, azonnal megindulnak a
németek a ház felé. Irány
az ablak, ahol az MG42-sel csakis a kis
kapuhoz célozzunk. Aki átjön a
kerítések között, csakis azokat
lőjétek,
ne törődjetek a többiekkel, csak akkor, ha
veterán nehézségi fokozaton
játsszátok a játékot, mert
akkor nagyot sebeznek, de egyébként a
többiekkel ne törődjünk. Ha ezt meguntuk,
akkor arra menjünk le amerről
jöttünk, de most előrefelé
menjünk ki az épületből. Akiket az előbb
nem
sikerült lelőni, azokkal most kell elbánnunk. Ha
kiértünk a bejáratig,
akkor vigyázzunk, hogy le ne lőjön az MG42-es, aki
kiváló szögben lát
rá az ajtóra. Szóval az
ajtóban lefekszünk, és
kikúszunk. Ha
szerencsénk van, észre sem vesz, és a
Garanddal leszedhetjük. Kitörünk.
Akik a jobb oldalunkról érkeznek, azokkal a
németekkel nem kell
foglalkozni, őket lekezelik a társaink (már ha
még vannak). Mi balra
megyünk, és aki szembe jön, azt jobb
létre szenderítjük. A
légvédelmi
ágyúnál 3 katona vár
minket, vesztükre. Leszedjük őket, majd
feltelepítjük a detonátort az
ágyúra. Ha a pályának
még nincs vége,
akkor pár katonát még le kell
szednünk. Ezt a csillag mutatja. Ha ez
megtörtént, akkor:
Küldetés vége.
6. küldetés: Chateau
Moody
őrmester visszatért a felderítésről,
és beszámol a csapatnak. Ezután
csoportban el is indulhatunk. A domb tetején szerintem
mindenki
feküdjön le, mert a távoli
géppuskás nagyon is jól
céloz. A jobb
oldalunkon lévő kis kő kiváló
fedezéknek bizonyulhat. Onnan
leszedhetjük a géppuskást. Most
már előretörhetünk, de lesz egy kis
ellenállás, kb. 6-7 német katona.
Általában marad egy ellen, akit a
házban találunk egy 25-ös SZTK csomag
társaságában. Felvettük a
csomagot, és irány a következő
ellenőrzőpont. Ott se lesz nagyobb
ellenállás. A kapuban ketten várnak,
de hamarosan jön egy platónyi
ellenfél is. Őket egyedül kell
lerendeznünk, de nem lesz nehéz dolgunk.
Miután elintéztük őket, csak
utána jönnek a bajtársak
segíteni. Innen
érdemes átváltani egy MP40-esre, mert
sok esetben itt már kifogyóban a
BAR muníciója. Mivel a kastély
szemközti elülső bejárata zárva
van, így
a kastély bal oldalán lévő kis
járdán kell az épület
mögé kerülnünk.
Egy-két kóbor németet állja
csak utunkat. Egy lesz majd a kastély hát a
mögött az erkélyen is. Ha
bemegyünk a kapun, akkor ott egy kocsi fordul
elénk, melynek tartalmával nekünk kell
elbánnunk. Midőn továbbmegyünk
(inkább hasaló módban
javasolnám), már minden oldalról lő
ránk a kb.
féltucatnyi ellenfél. Közben befut
még egy autó, amit ismét mi fogunk
feltartóztatni. Innen továbbhaladunk az egyik
kocsi által eltakart kis
kapun keresztül. Ismét belebotlunk
egy-két német járőrbe, de hamarosan
megleljük az épület belsejébe
vezető hátsó személyzeti
bejáratot. Innen
most nem részletezem, hogy jobbra, és balra, majd
egyenesen, mert itt
végig csak egy irányba lehet menni, nem lehet
eltéveszteni. Szóval lesz
egy lépcső, ahol felmegyünk és innen
eltéveszthetetlen az út a
dokumentumig, amit természetesen magunkhoz kell
vennünk. Miután
felvettük, ugyanazon az úton visszamegyünk
amerre jöttünk, egészen
addig, míg a játék nem menti
magát automatikusan. Ez a lépcső alján
fog
megtörténni. Itt a folyosó
közepétől kúszva kéne
haladni, mert ha az
ajtót betörik, akkor legyen
esélyünk túlélni. Ketten
fognak várni az
ajtóban, és még ketten a jobb
oldalunkon lévő beltéri erkélyen.
Következő szobában egy lovagi
páncél, de ez érdektelen
számunkra. Ebből
a szobából jobbra egy nagyon pici labirintus
található. Itt csak
egyenesen lehet menni, mert csak egy kijárata van. Innen
mehetünk
tovább, de csakis az erkély alá. Mikor
odaértünk lemehetünk
kúszásba,
és leszedünk egy pár velünk
szemben elfutó nácit.
Valószínűleg marad
egy fölöttünk, szóval csak
óvatosan menjünk ki onnan. Itt, ha
felmegyünk a csigalépcsőn, akkor balra kell
fordulnunk, és ki a
szabadba. Ott gyorsan át kell futni a másik
szobába, de az oda vezető
úton pár német katona foglya utunkat
állni, nem is beszélve arról a
németről, aki a szobában vár. Őket
megölve továbbhaladunk, majd a
folyosón haladva találunk egy ajtót.
Ott lemehetünk egy lépcsőn, ahol
2-en várnak ránk a németek
közül. Szemben a kandallónál az
egyik sas
szobor lüktet, amit ha megmozdítunk,
kinyílik a titkos ajtó. Bent a fal
mögött van egy kommunikációs
szoba, aminek a berendezéseit szét kell
lőnünk, de úgy készüljetek,
hogy abban a pillanatban, ahogy szétlőttük,
a mögöttünk lévő
szobából kiront két fritz, majd ha
elintéztük őket,
akkor vissza is mehetünk az előző szobába.
Láss csodát, Foley-ék épp
most érkeztek meg. Mit ne mondjak, jöhettek volna
korábban is. Most
nincs más dolgunk, mint követni őket.
Egyébként, ha többen
jönnének
egyszerre, akkor fekvésből intézzük el
őket. Ha két út lenne, mindegy
melyiken megyünk, mert ugyan oda vezetnek. Ha az
ajtót piszkálják a
többiek, akkor vigyázzunk, mert mindjárt
robban, és utána egy
telepített géppuskás fog minket
várni. Ha követjük Foley-t, akkor
már
hamarosan kész a feladat, megtaláltuk az egyik
túszt, a brit Price
százados személyében. A
menekülésről annyit, ha
visszaértél abba a
szobába, ahol volt a lovagi páncél,
akkor jó, mert ott egy ajtó
kinyílt, amin keresztül szépen
kimenekülhettek az épületből.
Küldetés vége.
7. küldetés: POW Camp
A
pálya elején ismét Foley ismerteti, mi
is a dolgunk. Nekünk, mint
mesterlövésznek az lesz a dolgunk, hogy
előremegyünk és semlegesítjük
az őröket a láger
bejáratánál. Ha
elintéztük az őrszemeket, mi is
belevetjük magunkat a tűzharc közepébe.
Ismét nem részletezem. Kövessük
a többieket, vagy a többiek
híján hagyatkozzunk az iránytűn
lévő
csillag helyzetére. Találunk majd egy
betonépületet, amiből
kiszabadíthatjuk Ingram őrnagyot, a RAF tisztjét.
Utána irány vissza a
teherautóhoz. Ezt a pályát
úgy kell megoldani, hogy maximum 10 perc
alatt el kell hagyni a tússzal a tábort,
máskülönben az akció
elbukottnak minősül és kezdhetjük a
pályát elölről. Egy két tipp
a
gyorsabb végigvitelhez:
Ha túl
gyorsan törnénk előre, mindig várjuk be
bajtársainkat, így sokkal
könnyebb a pálya. Ha egyszerre többen
támadnak ránk, mindig feküdjünk
le és géppisztollyal intézzük
el az életünkre törőket. Aki
túl messze
van azt mesterlövész puskával is
elintézhetjük. Ilyen lesz pl. a
börtön
szekciót őrző toronyőr. Ha fogyóban van a
géppisztolyunk muníciója,
akkor vegyünk fel német fegyvereket. Ezek a tippek
egyébként minden
pályára érvényesek.
Küldetés / hadjárat vége.
2. kampány
(brit)
Főszereplő: Evans őrmester
1. küldetés: Pegasus
Night
Egy
vitorlázó-repülőgépen
találjuk magunkat, ami elszállít a
Pegazus
hídhoz. A leszállás nem épp
zökkenőmentes, de azért
túléljük. A
leszállás után
elsötétedik minden, majd egy
eligazítás közepén
találjuk
magunkat. Indulásként érdemes
minél hamarabb bevenni a
géppuskafészket,
majd akit túlságosan is megviselt a
leszállás, az talál a
géppuskafészekben néhány
SZTK csomagot. Szóval utána át kell
kelnünk a
hídon, természetesen, aki az
életünkre tör, annak elég
rendesen
elrontjuk a napját, majd irány tovább.
Amint átkeltünk, megjelenik egy
tank. Ez után vegyük mau8nkhoz az
utászt, majd kövessük őt vissza a
hídon egészen a 88-as lövegig.
Ezután az utász rendbepofozza nekünk az
ágyút, majd átadja azt
használatra. A feladat természetesen
szétlőni
vele a távoli tankot. Ha a tank már nincs,
előremehetünk a folyó másik
oldalára és ott meg kell ölnünk
néhány ellent. Ha ez
megtörtént, akkor:
Küldetés vége.
2. küldetés: Pegasus Day
Ha
már bevettük a hidat, meg is kell tartanunk. Ez egy
elég nehéz pálya,
mert óriási lesz a túlerő. A
pálya elején ,,csak” vissza kell verni
a
német támadásokat. Minden perc
után egyre nagyobb a túlerő. A
legkönnyebb pont, ahonnan vissza lehet verni a
támadásokat, az
általában jelölve van csillaggal az
iránytűn. Először elég egy puska,
de később már csak a telepített
géppuska lesz elegendő. Amikor
megerősödik a roham, mi visszavonulunk a híd
másik oldalára. A rambók
is húzódjanak vissza, mert elég nagy
lesz a túlerő. Aki láma, az nem
baj, mert ha ott maradsz, akkor közel vannak, és
annyian, hogy nem is
lehet félrelőni. Szóval, ha
visszahózódtunk a csillaggal jelölt
helyre,
ott találunk egy MG42-est. Na így már
sokkal jobb, igaz? Itt nem kell
célozni, csak kaszálni, ahol
ellenséges torkolattüzet látsz, oda
célozz. Mikor kezdünk belemelegedni a dologba,
váratlanul egy tank
érkezik a térségbe,
szerencsére előre szólnak. (Jó a
hírszerzés)
használjuk a 88-t, vagy a bunkerben lévő
tankelhárító fegyvert
(Panzerfaust 60) Közben mindvégig
figyeljük az iránytűt, mert az éppen
aktuális célpont iránya ki van mindig
emelve sárga csillaggal.
Folytassuk a fenti módszer
ismétlését mindaddig, míg
el nem fogynak a
támadó tankok. Ekkor már
javában megy egy
visszaszámláló, mely az
erősítés
megérkezéséig
hátralévő időt mutatja. Ha valamelyik tank
kilőné alólunk az ágyút,
akkor kicsit nehezebb lesz a dolgunk. Ebben az
esetben csakis a fent említett Panzerfaust
(páncélököl) jöhet
számításba. Aki azt hiszi, hogy igen
okos, mert rájött, hogy a
bunkerben el lehet bújni, annak - meglepetésben
lesz része. A tank
kirobbant minket. Ha minden tankot kilőttünk, és az
idő is lejárt,
akkor már majdnem:
Küldetés vége.
3. küldetés: Eder Dam
A
pálya teljesen rambó, értsd:
egyes-egyedül kell szabotálunk egy
duzzasztógátat. A pálya
elején egy német
mesterlövészpuskával indulunk.
Néhány őrszem semlegesítése
után elő is vehetjük a Sten-t. Minden
légvédelmi üteget robbantsunk fel a
gát tetején. Ja, lesz egy fickó,
aki a földön fekszik, és MG42-essel
szórja az áldást, Ide a legjobb egy
gránát. Ha leszedtük, akkor
elintézzük a maradék
légvédelmi ágyúkat
és
irány a gát mélyebb
rétegei. Itt sokáig csak egy irányba
tudunk menni,
de ha beértünk egy nagyobb
,,helyiségbe”, innen már kicsit
nehezebb
lesz megtalálni a helyes utat. A fedett területeken
célszerű futás
közben az ellenséget pumpálni
ólommal, így könnyebb a dolgunk. Mielőtt
kiérünk a gát
épületéből alul a szabadba, lesz egy kis
ház, ahol a
németek egy áramfejlesztő
generátorokat működtetnek a környező
három
város energiaellátására.
Ezt a levegőbe kell repítenünk, majd a
folyó
mentén ismét vár
néhány fritz, ágyú,
és légvédelmi lövegek.
Feladatunk
végeztével ugyanazon az útvonalon kell
visszamennünk, mint amin
lejöttünk. Lent van egy bejárat valahova.
Én sehogy sem tudtam
kinyitni, de aki kinyitja, annak fizetek két
üdítőt itt a Callofduty.hu
kávézójában!
Szóval vissza oda, ahonnan jöttünk. Nekem
személy szerint
rövidebb volt az út visszafelé.
Természetesen a németek
riadóztatták
már a környező városokat, így
utunk visszafelé sem lesz zökkenőmentes.
Ha felértünk, Price százados
és Waters őrmester várnak ránk egy
teherautóban. Ezzel szépen el is
menekülhetünk. Ha ez megtörtént,
akkor:
Küldetés vége.
4. küldetés: Truckride
Ahol
abbahagytunk, kicsivel odébb folytatjuk. A
gátról el sikerült
menekülni, de persze a nyakunkban van az egész
Német Birodalmi
Hadsereg. Eltévedni nem tudunk, mert a
teherautónkat Price százados
vezeti, és valahogy betéve ismeri a
környéket (script). A
pályához csak
tippeket adok, mert kocsinként igazán
fölösleges lenne leírni. A
platón
Waters őrmester készséggel adogatja
nekünk egymás után a
páncélöklöket,
melyekkel legnagyobb szerencsénkre tele volt a
német platós. Ha valaki
mégsem ezt választaná, akkor mindig
azt lője először akinél rakéta van,
mert ő egy lövéssel elronthatja a napunkat. Amikor
a hídnál megállunk,
és Waters lemegy, hogy alárobbantsa azt, addig mi
a mesterlövész
puskánkkal lőjük a németeket, mindig
azt, aki elöl fut. Nem jöhetnek át
a hídon. A motorokra csakis géppisztollyal
lőjünk, főleg a vezető
oldalon ülőre. Ne felejtsétek el, hogy mindig a
kocsi elé célozzatok,
de ne sokkal. Ha egyszer csak a sofőr megfordul, akkor baj van, mert
már egy percen belül vége a
pályának. A pályán a Bren +
Panzerfaust
vegyítve egy kis mesterlövész
puskával tökéletes. Az
utóbbit csak akkor
használjuk, amikor a kocsi áll. Sajnos:
Küldetés vége.
5. küldetés: Airfield
A
pálya elején csak úgy
hívatlanul betörünk egy német
reptérre, majd az
ott lévő légvédelmi
ágyúval leszedjük a
felszálló gépeket, miközben
az
ott lévő társaink visszaverik a
támadást. Célszerű már
felszállásnál
lelőni a gépek egy részét. Ha
túl sokszor kapnánk be lövést
oldalról,
akkor inkább ,,szálljunk ki”,
és szedjük le a katonát, aki minket
megzavart. Általában a bal oldali ház
tetején lesznek. Ha egyszerre
több gép jön, akkor lőjük azt,
amelyik közelebb van. Úgy lehet
hatásosan Stukára vadászni, hogy
mindvégig valamivel alájuk célozunk,
így azonnal lezuhannak, amint lőtávolba
érnek. Ha leszedtétek az összes
Stukát, akkor ne lőjetek arra a gépre, amelyikkel
majd elmenekültök.
Épp akkor fog kigurulni a
kifutópályára. Ezután
felszállunk a
teherautóra, és az odavisz a
repülőhöz.
Pálya vége.
6. küldetés: Ship
A
pálya elején egy
motorcsónakból indulunk, ami kis Morze
beszéd után el
is indul a Tripitz csatahajó felé.
Felérünk a fedélzetre, majd az ott
lévő tiszteknek felmutatjuk a hivatalos
okmányainkat. Ketten szépen
elindulunk a hajón. Először csak
követjük a parancsnokot, majd ha
lebukunk, felvesszük a fegyvereket ami ott van az
előttünk lévő
szobában. Itt teszünk egy kört, amely
során telepítünk 4 detonátort
a
hajókazánokon. Miután
visszaérünk, szomorúan
konstalláljuk, hogy Price
százados nincs többé, így ez
a pálya is átmegy rambóba.
Ezután fel kell
jutnunk a hajóhídra, közben
csekély ellenállásba fogunk
ütközni. A
felsőbb szinteken lesz majd néhány
radarlokációs berendezés
(szekrény),
amelyeket szét kell lőnünk. Ha kész a
feladat, jöhet a híd.
Kivégezzük
a kapitányt és elkobozzuk a szolgálati
naplót az asztalról. Ha ez
megvolt, indulhatunk visszafelé, a
motorcsónakhoz. Ha visszaértünk
akkor:
Küldetés / hadjárat vége.
3. kampány
(szovjet)
Főszereplő: Alekszej Ivanovics Voronyin
1. küldetés: Stalingrad
Igen,
ez a küldetés a legendás
Sztálingrád városának
visszafoglalását
eleveníti fel. A kezdetekkor már a Volga
folyót átszelő hajóban
találjuk magunkat, útban
Sztálingrád romvárosának
partjaihoz. Miközben
hajónk eléri a partot, a komisszár
elvtársak (politikai tisztek) a
fejünkbe verik, hogy „egy
lépést sem tehetünk
hátra”, mert akkor ők
ölnek meg, mint hitszegő árulókat. Ezt
lehet is tesztelni, mert a
játékban is így van. Mutatja ezt a kis
incidens is, ami a bevezető
képsorok alatt történik. Ha mindenki
lehajol a csónakban, akkor nekünk
is le kell hajolnunk, nehogy meghaljunk a Stukák
kíméletlen
géppuskatüze folytán. Miután
valósággal kirobbanunk a
hajóból, adnak
némi muníciót, de fegyvert nem. Nem,
bármily hihetetlen, itt nem arról
lesz szó, hogy most akkor ezzel kell dobálnunk a
németeket, csupán csak
azért nem adtak, mert csak minden második
katonának jutott. Így volt ez
a véres valóságban is
annakidején (mondjuk ott a népek is
igazából
haltak, de ez már megint más tészta).
Induljunk el fölfelé a dombon
fedezékről fedezékre. Miután
odaértünk, egy kocsihoz, nem messze
mögötte egy mesterlövész
vár minket, aki elmondja, hogy jelenlegi
helyéről nem lát rá rendesen a fent
lövöldöző németekre,
így megkér,
hogy légy a segítségére
és majd jelt ad, hogy mikor indulj. Mikor jön a
jel, rohanjunk gyorsan a nem messze fekvő felborult pick-up kocsi
mögé,
majd innen az újbóli jeladásra a
következő jármű mögé. Innen
kicsit
hátrébb kell mennünk, igaz van ott egy
komisszár is, de azt mire
odaérünk, a mesterlövész
barátunk elintézi. Ha mindent jól
csináltunk,
egy romházban vagyunk, szemben egy tiszttel, aki
éppen a rádión
próbál
tüzérségi
támogatást kérni a folyó
túloldaláról. Ha
lebombázták a part
tetejét, akkor elindulhatunk felfelé a
tőlünk balra fekvő kis csapáson,
ami felvisz egészen városba, ahol is:
Küldetés vége.
2. küldetés: Red Square
Miután
partra szálltunk
Sztálingrádnál, haladunk előre a
városban, és
elérkezünk a Vörös
térhez. Miután a visszavonuló
dezertőröket leszedték
géppuskával, mi elindulunk, de csakis
futás „üzemmódban”.
Ha találunk
(mért is ne találnánk) Mosin-Nagant
puskát, akkor vegyük fel, és
pár
géppuskás fritztet szedjünk le.
Miután növeltük
túlélési esélyeinket a
tér közepén álló
szobornál fedezéket keresve
megtaláljuk azt az
elvtársat, akire éppen
szükségünk van. Menjünk oda a
falhoz, és
kövessük az utasításait.
Elindulunk a tank felé, de a jobb oldalon,
mert a másik irányban a
túlélési esélyeink a semmi
és az igen kevés
között mozognak. Mikor elindulunk, és
épp akkor kirobbantják a falat.
Mi oda be is megyünk, és móresre
tanítjuk a kirontó nácikat.
Bemegyünk
a házba, és megtisztítjuk azt. A
lépcső alján lehetőségünk
lesz
kipróbálni a szovjetek
„gitár” becenevű
tisztítóeszközét, a PPSh-40
számú gépkarabélyt. A
legfelső szinten végre találunk egy
mesterlövész
puskát, ezzel szedjük le mindenekelőtt a
négy náci tisztet. Kettőt a
lövészárokban, a másik kettőt
pedig a térrel szemben álló
épület
lépcsőjén fog utolérni a
halál -amennyiben jól célzunk-. Ha
leszedtük
őket, térjünk vissza a Vörös
térre, de mindenképpen vigyük magunkkal
a
Mesterlövész puskát, a
későbbiekben még jó hasznát
vesszük. Mikor
leértünk, már robbannak is a tankok, a
telepített géppuskásokkal
együtt. Várjuk meg, amíg a
tér jobb oldalán lévő tank felrobban,
majd
irány a lövészárok.
Átmegyünk a
lövészárkokon. Most következnek
az
utcai harcok. Ha kiértünk a
lövészárokból, akkor elő
mesterlövész
puskát. Lesz egy náci a velünk szemben
lévő távoli toronyban is, ezt
érdemes mindjárt a
kijáratnál leszedni. Ha
megtisztítottuk a környéket,
kis idő után elérünk egy falhoz, ahol
majd egy MG 42-es fog minket
várni. Leszedjük, de az SZTK csomagokat
még ne vegyük fel, csak akkor,
ha már nagyon rosszul állunk.
Továbbhaladunk, majd 10 méter után
lesz
egy kisebb tűzharc. Ezt túlélve már
van értelme felvenni az SZTK
csomagokat. Ha elindulunk, akkor egy jó ideig csak kisebb
tűzharcokba
botlunk. Egy idő után elérünk egy olyan
helyre, ahol egy újabb
géppuskás vár ránk,
ám nem tudunk tisztán rálőni.
Leszedjük a fedezék
nélkülieket, majd villámgyorsan
átmegyünk az utca másik
oldalára. Itt
nem tud ránk célozni. Elmegyünk a fal
mentén az utca végéig. Itt
rárontunk a géppuskásra és
a bajtársai után küldjük. A
„mutatvány” után
a csapatunk nagy része valószínűleg
már halott lesz. Innentől
rambózzunk. Már csak egy jelentősebb tűzharc van
a pályán. Ezt a
mesterlövész + PPSh kombóval
érdemes megvívni. Fedezékről
fedezékre
haladva leszedjük a németeket. Ha megvagyunk,
már csak oda kell
battyognunk szépen az épület
bejáratához, és:
Küldetés vége.
3. küldetés: Train Station
Két
újabb társra lelünk. A pálya
elején egy épületben kell
gyilkolásznunk.
Mindjárt az elején szembesülünk
egy géppuskással, aki az emelet jobb
oldalán lesz. Innentől kezdve nem lesz semmi bonyolult,
egészen addig,
amíg ki nem érünk a szabadba. Ha
kiértünk, akkor azonnal lefekszünk.
Először mesterlövész puskával
leszedjük a géppuskást, és
utána mi
vesszük kezünkbe az MG 42-est. Leszedünk
néhány fedezék
nélküli nácit,
majd a fémhídon átmegyünk a
vasútállomás másik
oldalára. De mielőtt
átmennénk, 4 német
lövész feltűnik a jobb oldalunkon és
kicsit
megtépázzák a csapatunk
létszámát, ha nem figyelünk
oda. Ha elégtételt
vettünk rajtuk, akkor kövessük
életben maradt elvtársunkat (amennyiben
van). Lemegyünk a hídról, és
a vasúti kocsik közt átmegyünk
a
vasútállomás másik
oldalára. Itt belebotlunk 4 náciba akiket
szintén
jobb létre szenderítünk.
Felmegyünk a lépcsőn, és most megint
át kell
menni a vasútállomás
fölött, ismét egy
fémhídon. Mikor elindulunk a
másik oldalra, ismét megtámad minket
négy jól célzó
náci, ám most az
ellenkező oldalról érkezik az
áldás. Szedjük le őket, majd mozduljunk
tovább. Ha kiértünk a
vasútállomásról,
kövessük az életben maradt
bajtársunkat (ha van), és hamarosan
újabb megrekedt bajtársakkal fogunk
találkozni, de Zubov őrnagy nincs köztük.
Már csak kettő jelentősebb harc van vissza a
pályán. Az MG42-es
géppuskafészeknél lefekszünk,
és onnan tisztítjuk meg a teret. Ha
már
senki nem mozog -a németek közül-, akkor
előbújunk, és csapatunkkal
elindulunk a tér másik oldalára. Ekkor
újabb németeket pillantunk meg.
Első dolgunk fedezéket keresni. A második, hogy
géppisztolyunkkal
leszedjük a fedezék nélkül
maradt németeket, de pörgésben, mert egy
kis
késlekedés és ez fordítva
fog megtörténni. Ha
ártalmatlanná tettük
őket, akkor elő a mesterlövész puskát,
és most azok jönnek, akik
fedezékbe húzódtak. Kicsit
„kempelünk”, és aki egy
pillanatra előbújik,
annak annyi meg egy bambi. Nos ezzel a térrel
végeztünk is, és ha
szerencsénk van, akkor maradt még
néhány segítőtársunk is. Ha
továbbindultunk, egészen addig tudunk
zökkenőmentesen haladni, míg el
nem érünk a következő
csatatérre. Itt már Zubov őrnagy csapata is
segít
a túlsó épületből. Ha
elfogytak a németek, és odataláltunk a
csillaggal
jelölt helyre, akkor: Heuréka, megvan Zubov őrnagy!
-->
Küldetés vége
4. küldetés: Sewer
…Eltelt
két hónap, de még mindig
tartják a németek a várost. Hogy ez ne
maradjon így sokáig, az ellenséges
vonalak mögé kell hatolnunk. Erre a
legjobb módszer a Sztálingrád
városa alatt húzódó
csatornarendszer. A
pálya elején az utat nem lehet
eltéveszteni. Mindig menjünk arra,
amerre a csatornarendszer engedi. Ez a pálya kifejezetten
rambó
stílusú. Itt semmi
különöset nem kell alkotnunk, nincs semmi
buktató.
Ha sikerült elérnünk a csatorna
végét, egy elvtárs fog
várni minket a
kijáratnál. De sajnos nem sokáig, mert
mindig kiáll a géppuskások
elé,
direkt úgy, hogy még a legamatőrebb kancsal,
félkezű német katona is
csípőből eltrafálja. Mi ezalatt előkapjuk a
mesterlövész puskát, és
leszedjük az épületben
,,kempelő” fritzeket. Ha megvan, akkor
benyomulunk az épületbe, és a
maradék egyetlen német
lövészt is
elküldjük az örök
vadászmezőkre. Az épületben pedig a
csillaggal jelölt
helyre megyünk és:
Küldetés vége
5. küldetés: Pavlov’s House
Nos,
elérkeztünk a legnehezebb
küldetéshez, melynek tartalma röviden
összefoglalható. Minőség vs
Mennyiség. A pálya arról
szól, hogy Pavlov
őrmesternek és csapatának
segédkezünk elfoglalni a malomüzemmel
szemközti bérházat., és
többszörös túlerővel szemben
megtartjuk
mindaddig, míg a felmentő sereg meg nem érkezik.
A pálya eleje egy
könnyed mesterlövész gyakorlatnak is
betudható. Pavlov előreküldi a
csapat leggyorsabban futó tagját. Ő lesz a csali.
Amerre fut, a
mesterlövészek rálőnek, ezzel felfedik
álcájukat, mi pedig leszedjük
őket. Ha megvagyunk, előretörünk egészen a
téglafalig. Na ekkor
kezdődik csak a tánc. Rengeteg német katona ront
ki a házból, ráadásul
pár telepített géppuskás is
szórja az ólmot. Célszerű azonnal
berontani
a házba, mert később szükség
lesz a bajtársainkra, és ha nem sietünk,
akkor meghalnak ólommérgezésben.
Berontani a bal oldalon célszerű.
Gyorsan megtisztítjuk az oldalt, és
végigmegyünk az első szinten. Az
itteni néhány német katonát
megöljük, majd irány a második
emelet. (Jó,
hogy azért itt nem kell rambóznunk, mert itt
legalább nyolcan
tisztítjuk meg a házat). Menjünk
végig minden emeleten és ne hagyjuk ki
az alagsort sem. Minden szintet meg kell tisztítanunk. Ha
megvagyunk,
akkor jönnek a tankok. Ezeket úgy robbanthatjuk
fel, hogy társaink a
csillaggal jelölt helyeken időközben
kihelyezték a telepített
tankelhárító fegyvereket. Ezekkel a
tankokat célba vesszük, és tűz. Ne
időzzünk sokat az ablakok közelében, mert
egy-két kóbor lövész
még lelő
minket. Ha az összes tankot kilőttük, akkor elindul
egy visszaszámláló,
mely szerint 4 percig –az erősítés
megérkeztéig- verjük vissza a
németek. A négy percet célszerű
kempeléssel tölteni, de rambózhatunk
is, a dolog teljes egészében
vérmérséklet-függő. Az első
variációhoz:
Van egy hely a házban, amit 3 oldalról fal vesz
körül, és egy lépcső
mellet van. Itt befekszünk a sarokba, betárazunk
egy PPSh-t/MP40-est,
és aki felfut, azt leszedjük. Ilyen egyszerű. Ha
szerencsénk van, akkor
még egy-két elvtársunk ott marad
mellettünk, így még egyszerűbb lesz
végrehajtani a küldetést. Ha
lejár a 4 perc, akkor még egy fél
percet
maradjuk ott, és szedjük le a maradék
németet is (kb.10 fő). Addig
megtisztítja a felmentő sereg az
épületet, amikor is mi kimegyünk az
épületből, és:
Küldetés vége
6. küldetés: Factory
Sztálingrád
után nagyot ugrunk, és mindjárt 2
évvel később már Varsóban
találjuk
magunkat. A pálya nem nehéz, csak be kell menni,
le kell lőni, és ki
kell jönni. Szóval bejutás. Nem nagy
dolog, csak az előőrsöt
,,fogadjuk”, és elbújunk az
ajtó mögé. Nem célszerű az
ajtó elé
állnunk, mert a hirtelen bekövetkezett
nyomásváltozás elvenné az
életkedvünket. Khm… Bemegyünk,
a folyosókon lévő fritzek fejére
koppintunk egy-két golyóval, majd elfoglaljuk a
folyosót. Irány tovább.
Nem bonyolult a dolog, kb. ez kell ismételni a
pálya végéig. Persze
lesz néhány kivétel. A
„tankgarázsban” persze nagyobb
tér van, itt, aki
közelebb áll hozzánk, azt
szedjük le géppisztollyal, viszont aki
távolabb áll, azt nyugodtam, minden lelkiismeret
furdalás nélkül
szedjük le mesterlövésszel. Két
ilyen hely lesz, plusz az egyik
,,tankgarázs” feletti emelet. A pálya
ennyiből áll. Sok Szerencsét.
7. küldetés: Railyard
Ez
a küldetés az előző folytatása lesz.
Csapatunk egy rendezőpályaudvaron
találja magát. Először
géppisztollyal tisztítsuk meg a
környéket, majd
kapjuk elő a mesterlövész puskát
és szedjük le a messzebb lévőket. Ha
sikerült megtisztítani a
vasútállomást, tovább
indulunk. Ha átértünk a
vasúti sínek másik
oldalára, akkor haladjunk a fal mellet, s aki
ránk
ront, annak elontjuk a napját. Ha mindenkit
lelőttünk, akkor nagyon
gyorsan fussunk a falhoz. Az egyik repedésen
keresztül szedjük le a
géppuskást és így
TALÁN életben marad a csapatunk fele. A Csapatunk
többi része majd elintézi a
gyalogságot. Menjünk az a garázs
bejáratához. Ekkor előjön egy tank.
Vegyünk fel egy
páncélöklöt, és
Bumm. Bemegyünk a tankgarázsba, de csak akkor, ha
legalább ketten
vagyunk. Ha csak egyedül maradtunk, akkor lefekszünk
az ajtóba, és a
mesterlövész puskával
egyesével leszedegetjük a benti
sorállományt. Aki
kicsit ügyesebb, az bedobál
néhány gránátot,
vár, amíg felrobbannak, és
beront. Ha a tisztogatással végeztünk,
elindulunk a tankok és a falak
közt. Bárhogy okoskodunk, egy fritz mindig
mögénk kerül. Sebaj,
leszedjük. Megyünk előre, és az
utolsó tank mögött lefekszünk,
és
leszedjük a fedezék nélküli
fritzeket. Bemegyünk a bal oldalon lévő
ajtón. A kis helységben két
náci katona vár ránk, és mi
ismét
lecsökkentjük a Német Hadsereg
létszámát kettővel. Ha
kiértünk az
épületből, lefekszünk. Aki
elénk jön, abba belefektetünk egy kis
ólom-vasalást. Ha elfogytak, menjünk az
elvtársakhoz a teherkocsihoz és:
Küldetés vége
8. küldetés: Tank Drive Country
Most
következik a legextrémebb
küldetés. Elég jó kis
pálya, ami egy kisebb
tankcsatát hivatott megjeleníteni.
Kötelékben haladunk, |